Италианската модна компания Gucci пусна новата си колекция за есенно-зимния сезон на 2012 в Pinterest. Най-новата социална мрежа позволява на потребителите да качват материали в различни групи и да следят снимки, видео и други интересни неща. От Gucci веднага се възползваха от удобството на Pinterest и позволяват на феновете на модата да „закачат“ снимки на дрехите от новата колекция в профилите си директно от рекламите. Вероятно така от модната компания ще наложат по-голям контрол върху съдържанието на материали с марката Gucci в социалната мрежа. Подобно на други дигитални кампании, от италианската модна къща се надяват да привлекат повече млади фенове и да ги превърнат в лоялни клиенти на марката. От Gucci споделят, че са се насочили именно към младежите, тъй като това е групата, която се възползва най-често от услугите на социалните мрежи.
Според специалисти в рекламния бизнес, използването на рекламни банери, които могат да се „закачат“ директно в профилите на феновете е идеален начин да се направи добра реклама на продуктите, а кликванията върху снимките на дрехите Gucci ще носят приходи на социалната мрежа.
Tagged with: Gucci Pinterest модна къща социална мрежа