Home / АКТУАЛНО / Какво вашият лекар не ви казва, за да живеете дълго
Какво вашият лекар не ви казва, за да живеете дълго

Какво вашият лекар не ви казва, за да живеете дълго

Вижте какво няма да научите от личния си лекар за дълголетието

Всеки човек иска да живее дълго и честито. За съжаление дълголетието е привилегия на малцина. И все пак, ние можем да променим някои свои навици и да се радваме на дълъг и пълноценен живот.

  1. Останете духовно свързани: Не се усмихвайте така чаровно! Научните изследвания показват, че има категорична връзка между духовния живот и физическото и психическото здраве. С други думи – вярата и позитивното отношение подобряват здравето и носят положителна нагласа на живота. Духовността помага за предотвратяване на заболяванията, елиминиране на стреса и гнева,
    Какво вашият лекар не ви казва, за да живеете дълго

    Какво вашият лекар не ви казва, за да живеете дълго

    подобрява съня и дори – любовния живот.
  2. Бъдете оптимисти: И най-големите проблеми могат да се решат с положително мислене. Депресивните хора обикновено превръщат всеки дребен проблем в драма, което съсипва здравето им. Каквото и да ви се случва, бъдете ведри и вярвайте в доброто стечение на обстоятелствата. Това ще ви помогне да вървите напред лесно и плавно.  
  3. Отглеждайте собствената си храна: Не е нужно да си фермер, за да отглеждаш собствената си храна. Започнете с малка градина с билки и зеленчуци. Сърдечните заболявания са номер едно сред причините за смърт при жените. Добрата диета с пресни зеленчуци може ви предпази от болести на сърцето, а и да ви поддържа в добра физическа форма.
  4. Продължавайте да се движите: Ние се обездвижваме по 19 часа на ден и не е случайно, че страдаме от затлъстяване. Физическата активност е ключът към психическото и физическо здраве. Движението намалява риска от диабет, запазва здравината на костите и облекчава тревожността.
  5. Излизайте навън: Изследванията показват, че хората, които излизат по-рядко навън, са предразположени към депресия, тъга и психични проблеми. Депресията е истинско заболяване, което е и основна причина за инвалидност.
  6. Преборете се с безсънието: Преди да посегнете към хапчетата за сън, опитайте да подобрите съня си с няколко прости стъпки. Избягвайте кофеина, алкохола и газираните напитки вечер. Не яжте тежка храна и не спортувайте непосредствено преди лягане. Тялото ви има нужда от покой, за да се настрои за сън. Осигурете си приятна обстановка, и температура в спалнята. И не на последно място – не гледайте телевизия в леглото.
  7. Правете добро: Грижата за другите ви носи удовлетворение от живота и ви кара да се чувствате пълноценни и необходими. Винаги има нуждаещи се от помощ, независимо каква. Поговорете с някой възрастен човек, помогнете на дете, дайте пари за добра кауза.  

  

Какво вашият лекар не ви казва, за да живеете дълго
5 (100%) 2 votes

About Zlatina Galina

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Scroll To Top