Елитните дизайнерски фирми, занимаващи се с улична мода, базирани на големите филмови продукции, повдигат един много основен проблем – автентичността на моделите, представени на екран. Това се забелязва особено със случаят на филма „Момичето с драконовската татуировка“. Забележката се състои в това, че желаната аудитория не е от типа публика, която ще се нареди на опашка за тениски на „Н и М“. Тези аргументи трябва да са достатъчно предупреждение за модните линии как да намерят необходимия баланс. Облеклата вървят в тон до момента, в който същността на филма и главните герой са все още там. Това е актуално и за новата линия „Ана Каренина“ на „Банана репъблик“. 76 облекла за мъже и жени, направени специално за тях. Дизайна е проектиран и със сътрудничеството на Жаклин Дюран. Модната дизайнерка заявява в различни интервюта, че образа на Ана Каренина, героинята на Лев Толстой, е по-скоро стилизирана, отколкото исторически точна фигура.
Кийра Найтли и колегите от актьорският екип получиха своите костюми, ушити на базата на модели, комбинирани от 1870 г. и 1950г. Без съмнение това са добри новини за „Банана репъблик“. В крайна сметка това не е магазин, в който да идете да си купите ежедневно облекло. Руската аристократична мода от 19 век и модните тенденции абитюрентски рокли от 50-те години на миналия век не се сработват като едно цяло. Добавете към облеклото си няколко парченца, казашка шапка и наметало, и ще сдобиете с един доста модерен вид с лек руски привкус. И това е тенденция, обърната главно към клиентите на „Банана Репъблик“.
А дали ще се продават, защото са създавани специално за филма е съвсем отделно нещо. Филмът за Каренина не се оказва най-добрата продукция на студиото и дали хората ще си паднат по модели от такава сериозна и епична драма е под голям въпрос. Целта беше да се получи един добър синхрон между брилянтно парче на киното, с режисьор Райт, Найтли като звезда и Дюран като дизайнер на костюмите. Пълно единение на романтика, режисура и костюми.
Смята се, че по-голямата част от моделите, които дизайнерската фирма ще продаде ще са основани на модните тенденции от 1950 г., а не толкова на костюмите, проектирани за филма. Това е опита на професионалистите да изработят нещо ново и оригинално, което да впечатли публиката и да завладее търговския пазар.
http://www.fashionising.com/clothing/b–anna-karenina-inspired-clothing-32426.html