Супермоделите печелят милиони за своите фотогенични лица и прекрасни лица. И те обаче имат възраст!
Кейт Мос преди и сега
Популярното лошо момиче не изглежда никак зле, а вече е на 40 години. През 2014 година тя ще се появи на корицата на Playboy, за да покаже как трябва да изглежда една 40-годишна жена. Много от феновете й смятат, че днес изглежда по-добре, тъй като е напълняла леко. През 90-те години моделката беше изключително слаба и точно това я направи толкова известна.
Синди Крауфорд преди и сега
Най-добре платената моделка в света през 1995 година сега е омъжена с две деца. Красавицата е истинска бизнесдама, която успешно съчетава семейните си задължения с професионалните.Синди има собствена мебелна колекция Sindy Crawford Home и серия козметични продукти.
Хайди Клум преди и сега
Известна с 13-годишното си царуване в гиганта “Виктория Сикрет”, красавицата изглежда зашеметяващо дори и днес. След 7-годишен брак, четири деца и впечатляваща кариера на модел, известната майка се смята за успяла жена.
Хелена Кристенсен преди и сега
Известна със своите ярко сини очи, красавицата е може би най-известна с ролята си в прословутото ер*тично видеo. Сега Хелена е моден дизайнер и фотограф, а наскоро написа отворено писмо в защита на Ким Кардашиян. Бившата моделка защити Ким за това, че печели от бременността си.
Ники Тейлър преди и сега
Красавицата започва кариерата си само на 13 години, когато подписва договор за модел. На 15 години вече е лице на Vogue. През 2011 година манекенката почти не загина в автомобилна катастрофа. Сега тя е майка на четири деца.
Наоми Кембъл преди сега
Красавицата с най-дългите и изваяни крака в света на модата има и свиреп нрав. Британският супермодел Наоми е известна с връзките си с мъже като Майк Тайсън, Робърт де Ниро, Флавио Бриаторе, Владислав Доронин – все мъже от висша класа…
Клаудия Шифър преди и сега
Най-популярната моделка през 90-те изглежда не по-малко очарователна и днес. Красавицата има три деца, успешен бизнес и се занимава с благотворителност. Клаудия и Наоми Кембъл участваха в реклама на Tommy Hilfiger. Лимитираната серия чанти е с благотворителна насоченост. Приходите са предназначени за борбата с рака на гърдата.
Ако харесвате сайта ни, присъединете се към Womens.bg във Фейсбук!