Home / АКТУАЛНО / Подмладяващи храни, които гарантират дълголетие
Подмладяващи храни, които гарантират дълголетие

Подмладяващи храни, които гарантират дълголетие

Подмладяващите храни са не само полезни за здравето, но и за добрия ни външен вид

Това, което ядем, е това, което сме! Консумирането на храни, които са вредни за организма, води до заболявания, ниски нива на енергия, депресия и дори фатални последици. Това, от което наистина се нуждаете, е една балансирана диета, включваща въглехидрати, протеини, мазнини, фибри. Някои храни предотвратяват дегенерацията на клетките и по този начин забавят стареенето на организма.

Хапвайте авокадо

Хапвайте авокадо

Авокадо: Това е една от най-алкализиращите храни. Авокадото съдържа голямо количество витамин Е, който е от съществено значение за блестящата кожа и коса. Витамин Е намалява бръчките и увеличава еластичността на кожата. Консумирайте сурово авокадо или задушено с малко сол.

Ягоди: Всички горски плодове, особено цариградско грозде, са богати на витамин С, който помага за правилното кръвообращение и осигурява минерални соли. Излишно е да казваме, че това помага на организма да се бори с нормалното стареене и да се поддържа в добра форма.

Зелени зеленчуци: Броколи, спанак, салата – тези зеленчуци са много полезни за организма, имат малко калории и помагат в борбата с токсините. Борбата с токсините е важна, тъй като те са магнит за всички видове заболявания.

Ягодите са пълни с витамин С

Ягодите са пълни с витамин С

Чесън: Това е една от най-важните храни, които природата ни е предоставила. Ползите от чесъна са многобройни – той помага за предотвратяване на дегенерацията на клетките, сърдечно-съдовите заболявания, неутрализиране на вирусите.

Джинджифил: Този корен улеснява храносмилането и е от съществено значение за организма. Подобрява метаболизма и доброто здраве на червата.

Ядки: Бадемите и кашуто с мощен източник на енергия. Консумирането на ядки обаче трябва да става с мярка, защото са калорични.

Кисело мляко: Богато на важни минерали, калий, калций, протеини и витамини, киселото мляко е една от най-мощните храни за борба със стареенето. То съдържа живи бактерии, които помагат за усвояване на хранителните вещества и стабилизират имунната система.

Кафяв ориз за тънка талия

Кафяв ориз за тънка талия

Кафяв ориз: Въглехидратите са енергийни храни, които не бива да се изключват от менюто. Вместо бял хляб, консумирайте пълнозърнест. Белият ориз заместете с кафяв и веднага ще усетите разликата в нивото на енергията си.

Пъпеши: Дините и пъпешите имат не само алкализиращ ефект върху тялото, но и осигуряват основни течности, от които се нуждае организмът.

Вода: Нищо не може да се сравни с водата. Стойте далеч от газираните напитки и посягайте по-често към нея. Тя премахва всички токсини и така осигурява кислород. Препоръчва се консумацията на най-малко 8 чаши вода дневно.

Ако харесвате сайта ни, присъединете се към Womens.bg във Фейсбук!

Подмладяващи храни, които гарантират дълголетие
5 (100%) 1 vote

About Zlatina Galina

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Scroll To Top