Home / ДИЕТИ / Как да намалим теглото си с гладуване

Как да намалим теглото си с гладуване

Трябва да облечете роклята, която си купихте преди две седмици специално за случая, но тя не ви става! Диета. Гладуване. Килограми.Калорий.Кантар. Всеки момент в главата ви ще настъпи експлозия.
Успокойте се! Правилно ли е гладуването като форма на диета. Може ли да бъде полезно и доколко? Колко дълго може да се прилага то? Какво е мнението на лекарите по въпроса?
Според изследване на университетската клиника в Манчестър, жените които си хапват всичко, но „гладуват“ поне два пъти в седмицата отслабват повече. В тези два „специални“ дена те имат право да набавят храна, която не надвишава 650 калории. В тези дни трябва да не приемат въглехидрати. Това е диетата, на която всеки човек може да се подложи, дори да не е с цел отслабване, а просто пречистване на организма.
В повечето случай когато се говори за диета чрез гладуване се има предвид продължително гладуване, на което се подлагат хората с наднормено тегло. Хубаво е да споменем, че тези, които предприемат подобна диета трябва да са физически здрави, да нямат сърдечно-съдови заболявания. С две думи – трябва да е предписана от диетолог и да сте минали първоначалния контролен преглед. Дори и при здрави хора, диетата не бива да се прилага повече от един месец. Може да доведе до нарушение на кръговрата на минералните вещества и течностите в организма.
При гладуването с цел отслабване трябва да се лишите от всякакви храни, които стомахът обработва трудно (пр.месо). С началото на диетата обезателно се увеличава количеството течности до 4л/ден! Сред течностите, които са позволени са вода, неподсладен чай, кафе. Някои видове плодови и зеленчукови сокове също са позволени при диетата чрез гладуване. За да се подсигури нужната доза хранителни вещества се препоръчва приемането на хранителни добавки. В началото на диетата чувството за глад неминуемо ще ви спохожа. Постепенно то започва да отслабва.
Какви очаквания трябва да имате?
– ефектът е доста бавен- изгарянето на мазнини става едва след 3-4 седмици
– при тази диета има загуба на вода и мускулен белтък
– като защитна реакция на организма е намалената консумация на енергия.След края на диетата тъкмо това прави вероятен йо-йо-ефекта

Съвет:
Ако работата ви изисква концентрация, едва ли тази диета е най-подходящата за вас! Тя е ви направи разконцентрирани, ще се чувствате уморени, може да имате главоболие.

Как да намалим теглото си с гладуване
Оцени

About Ivanela Petrova

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Scroll To Top