Home / ДИЕТИ / 7 тайни калорични бомби, които съсипват всяка диета
7 тайни калорични бомби, които съсипват всяка диета

7 тайни калорични бомби, които съсипват всяка диета

Някои храни може да звучат диетично, или дори да изглеждат здравословно, но да не са нито едно от двете

В желанието си да избягваме пшеницата, захарта, мазнините, за да сме слаби, правим лоша услуга на здравето си. Вижте кои са 7-те тайни калорични бомби, които провалят диетата ви.rbk-calorie-bombs-gluten-free-cookie-lgn

Безглутенови храни
Храните без глутен може да изглеждат здравословни, но това не означава, че са добри за вас. Тъй като глутенът добавя текстура и вкус на много храни, производителите често го заменят със захар, мазнини и скорбяла, които ви носят повече калории, отколкото оригиналната версия с глутен. Ако искате да ограничите приемането на излишни калории, избирайте естествени безглутенови пълнозърнести храни, като елда, сладки картофи и зеленчуци. rbk-calorie-bombs-bran-muffin-lgn

Мюсли
Мюслито наистина се смята за здравослона закуска, но повечето готови миксове са с добавена захар, транс мазнини и частично хидрогенирани масла. Плюс това, съдържат и най-различни добавки за по-добър вкус и по-дълъг срок на годност. Тъй като мюслито би следвало да се възприема като диетична храна, обикновено го хапваме дори по няколко пъти на ден. То, обаче, съдържа и кленов сироп, и мед, и сушени плодове, които вдигат калоричността му. 

Мъфини и кексчета
Макар триците да са с високо съдържание на фибри и хранителни вещества, те не са повече от 10% в мъфините и кексчетата. Много от тях дори не съдържат трици и ръжено брашно, а оцветители, бяло брашно, олио, масло, яйца, мляко и захар. Кексчетата, мъфини, кифли – всички те добавят доста калории към диетичния ви режим. rbk-calorie-bombs-ceasar-sald-lgn

Салата Цезар
Тази иначе популярна салата може да ви донесе повече вреди, отколкото ползи. Салата Цезар съдържа почти половината от дневните ви нужди за мазнини и формира до една трета от дневния ви прием на калории заради съдържанието на сирене, яйца, масло и аншоа. 

Сосове за салати без мазнини
Всеки диетолог ще ви каже, че е по-добре да консумирате нещо истинско. Изследванията показват, че когато ядете храна без мазнини, поемате доста по-големи порции. При отстраняването на мазнините пък, производителите добавят захар с цел запазване на вкуса. Тялото ви се нуждае от мазнини, за да абсорбира много от хранителните вещества. 

Вегетариански чипсовеrbk-calorie-bombs-protein-bar-lgn
Не ви ги препоръчваме, защото повечет от тях са покрити с масло и сол. Една порция вегетариански чипс е равна по калории на порция обикновен чипс. Може също така да получите и допълнително калории, натрий и мазнини. Така че, ако искате зеленчуци, яжте истински зеленчуци. 

Енергийни барове
Енергийните барове осигуряват енергия чрез калории точно като всяка друга храна. Не рядко съдържат и  много добавена захар и фибри. И тъй като са удобни са консумация в движение, сме склонни да прекаляваме с количествата, което съсипва диетата ни. 

Още за диетите ТУК!

7 тайни калорични бомби, които съсипват всяка диета
5 (100%) 2 votes

About Zlatina Galina

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Scroll To Top