Home / ДИЕТИ / Как да спрем цигарите, без да напълнеем?

Как да спрем цигарите, без да напълнеем?

Как да спрем цигарите, без да напълнеем?

cigari

Цените на цигарите в последните години се увеличиха няколко пъти. Освен това, отдавна си давате сметка и за последиците върху здравето ви. Лошият дъх, сухата кожа и жълтите пръсти са налице. Предпочитате да вземете асансьора до 2 етаж, отбягвате физическите упражнения.
Може би вече сте решили да се отървете от вредния си навик? Но продължавате да се чудите как да спрете цигарите, без това да се отрази на фигурата ви.
Факт е, че много хора започват да пушат, за да „залъжат“ глада си. Но също е вярно, че това е един добре поддържан мит от пушачите.
Ако все пак сте решили веднъж завинаги да спрете цигарите, бъдете упорити. Високото ниво на личностна мотивация е задължително при обуздаването на никотиновия глад.За да запазите фигурата си непокътната след никотиновото лишение, наблегнете на млечните продукти. Те са богат източник на витамини, фосфор и калций. Добрата приятелка на сутрешното ви кафе, цигарата, може да замените с чаша мляко. Така ще се радвате не само на добрата си фигура, а и на хубави нокти, красива коса и здрави кости. Ще забравите за лошия дъх, неприятната миризма на дрехите, пожълтелите зъби и кашлицата сутрин.

цигари9

Друг много важен продукт, който често забравяме да включим в менюто си е броколи. Зеленчукът съдържа много витамини (С, В5, В9 и про-витамин А ), протеин и влакна. Освен това е много засищащ и е богат на желязо, магнезий и калий. Чудесна идея за обяд е да приготвите задушени зеленчуци или салата от броколи със сусам. Ако все пак не сте привърженици на броколи, можете да подарите на тялото си допълнителна порция магнезий. Набавете си го от зърнени храни, ядки или от сушени плодове. Не забравяйте и за пресните плодове като банан, киви, авокадо, малини и къпини.

Засилете метаболизма си след спирането на цигарите със спорт. При всяко напомняне от подсъзнанието за цигарен вкус, изпънете цялото си тяло с високо вдигнати ръце, поемете дълбоко въздух и почувствайте всеки свой мускул. Щом според пушача няма неприлични места, за да запали цигара, значи няма такива и за да направите, това просто упражнение. Тренирайте или правете цикъл упражнения в къщи. Отначало започнете с по-леки тренировки, а след това постепенно увеличавайте натоварването. Излизайте често сред природата и дишайте дълбоко, наслаждавайки се на всяка глъдка чист въздух. Не след дълго, сами ще се уверите в правилното си решение. Спрете цигарите и се радвайте на здравето си!

About Ivanela Petrova

Check Also

Британи Мърфи

Фактори, които влияят върху късогледството

Късогледството представлява промяна на формата на очната ябълка и по-конкретно нейното удължаване. По този начин, …

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *