Home / АКТУАЛНО / Какво вашият лекар не ви казва, за да живеете дълго

Какво вашият лекар не ви казва, за да живеете дълго

Какво вашият лекар не ви казва, за да живеете дълго
5 (100%) 2 votes
Вижте какво няма да научите от личния си лекар за дълголетието

Всеки човек иска да живее дълго и честито. За съжаление дълголетието е привилегия на малцина. И все пак, ние можем да променим някои свои навици и да се радваме на дълъг и пълноценен живот.

  1. Останете духовно свързани: Не се усмихвайте така чаровно! Научните изследвания показват, че има категорична връзка между духовния живот и физическото и психическото здраве. С други думи – вярата и позитивното отношение подобряват здравето и носят положителна нагласа на живота. Духовността помага за предотвратяване на заболяванията, елиминиране на стреса и гнева,
    Какво вашият лекар не ви казва, за да живеете дълго
    Какво вашият лекар не ви казва, за да живеете дълго
    подобрява съня и дори – любовния живот.
  2. Бъдете оптимисти: И най-големите проблеми могат да се решат с положително мислене. Депресивните хора обикновено превръщат всеки дребен проблем в драма, което съсипва здравето им. Каквото и да ви се случва, бъдете ведри и вярвайте в доброто стечение на обстоятелствата. Това ще ви помогне да вървите напред лесно и плавно.  
  3. Отглеждайте собствената си храна: Не е нужно да си фермер, за да отглеждаш собствената си храна. Започнете с малка градина с билки и зеленчуци. Сърдечните заболявания са номер едно сред причините за смърт при жените. Добрата диета с пресни зеленчуци може ви предпази от болести на сърцето, а и да ви поддържа в добра физическа форма.
  4. Продължавайте да се движите: Ние се обездвижваме по 19 часа на ден и не е случайно, че страдаме от затлъстяване. Физическата активност е ключът към психическото и физическо здраве. Движението намалява риска от диабет, запазва здравината на костите и облекчава тревожността.
  5. Излизайте навън: Изследванията показват, че хората, които излизат по-рядко навън, са предразположени към депресия, тъга и психични проблеми. Депресията е истинско заболяване, което е и основна причина за инвалидност.
  6. Преборете се с безсънието: Преди да посегнете към хапчетата за сън, опитайте да подобрите съня си с няколко прости стъпки. Избягвайте кофеина, алкохола и газираните напитки вечер. Не яжте тежка храна и не спортувайте непосредствено преди лягане. Тялото ви има нужда от покой, за да се настрои за сън. Осигурете си приятна обстановка, и температура в спалнята. И не на последно място – не гледайте телевизия в леглото.
  7. Правете добро: Грижата за другите ви носи удовлетворение от живота и ви кара да се чувствате пълноценни и необходими. Винаги има нуждаещи се от помощ, независимо каква. Поговорете с някой възрастен човек, помогнете на дете, дайте пари за добра кауза.  

  

About Zlatina Galina

Check Also

Сексът и парфюмите

Оцени Парфюмите са били използвани за въздействие върху сексуалността още от дълбока древност. Всичко започва …

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *